FANDOM

Шторморез (англ. Stormcutter) — великий чотирикрилий дракон. Вперше з'являється у фільмі Як Приручити Дракона 2. Їх головна особливість - чотири крила, два з яких "приховані" і не видно до початку польоту. Також мають своєрідні вирости на голові. Єдиний відомий представник Грозокрыл.

Cloudjump r

Зовнішній вигляд Редагувати

Цей вид має досить сильну мускулатуру. Також деякі частини дуже схожі з нічної фурією, наприклад, ноги, закрилки і хвіст, що дозволяє припустити спорідненість цього дракона з нічної фурією. На голові є якесь подобу "м'яких" рогів-відростків, а за ними йдуть більш дрібні відростки, схожі на плавці риб. Ніс у нього накритий маленькими щитками. Як можна бачити на деяких кадрах щелепа у дракона напівкругла, спереду йдуть короткі і тупі корінні зуби, а збоку та ззаду гострі ікла. Але, звичайно, найголовніше - крила, два з яких є прихованими - їх дракон відкриває в разі необхідності. Проте іноді він користується прихованими крилами як передніми лапами. Спина і хвіст дракона покриті гострими шипами. Великі на спині і дрібні на хвості.

YN8IZqzd6Gw

Цікаві факти Редагувати

  • Найімовірніше, кігті цих драконів дуже міцні й гострі, здатні розрізати навіть металеві пастки.
  • Деякі частини тіла цього виду схожі з тілом нічний фурії (закрилки, ноги, кінчик хвоста). Так само дуже емоційний.
  • У другій частині фільму ясно видно, що його чотири крила дають йому можливість літати навіть без закрилок, оскільки Екс-Ватажок заморозив йому хвіст, однак, Грозокрыл долетів до безпечного місця.
  • Шторморез може повертати голову, подібно сові.

Галерея Редагувати

Maxresdefault (1)
Kak-priruchit-drakona-2-dolgozhdannoe-vozvrashhenie-lyubimoj-istorii
YOD5og4YUpg
JuZDtkfFqSM
98 QD4inRK8
Maxresdefault
GyT6eFpPl s
P6fzcbPA EA
UZ58O-rexY
How-to-train-your-dragon-2-6
Ff497634
K5hdQETW868
UfuiWgbU1Pc
0v7SG2tC0uI
FriuS sYe0U