FANDOM

Шепіт смерті (англ. The whispering death) - довгий змієподібний дракон з класу камнеедов. Один з таких був приручений Елвіном Віроломним.

Шепіт смерті заст.

Зовнiшнiй вигляд Редагувати

Якщо ви побачите наживо Шепiтливу Смерть, то знайте, якщо він вас не вб'є, той все життя ви напевно будете заїкатися. Це один з найдовших і найстрашніших драконів, яких коли-небудь бачили. Всю площу тіла покривають гострі шипи, якими він може стріляти ворогів, так само як і Змійовик. З-за життя під землею його очі стали дуже чутливими, тому Шепіт Смерті ненавидить сонячне світло. Має шість рядів обертових зубів якими він прокладає собі шлях через породу. Голова непропорційно велика.

Розмір крил не дозволяє йому літати високо, але з їх допомогою він прокопує широкі тунелі. Голова шепоту смерті непропорційна щодо тіла, що дозволяє йому сильніше вгризається в породу, але заважає при спробі злетіти.

Атака Редагувати

Атакує шепіт смерті знизу, прокапивая собі дорогу в грунті і породі. Як правило, після того, як жертва виявлено, Шепіт Смерті намагається її засмажити своїм основним зброєю - кільцевих вогнем.

Цiкавi факти Редагувати

  • Розумний і злопам'ятний.
  • Любить, коли чистять його паща або луску.
  • Зуби як бритви, неймовірно сильний.
  • Живе під землею
  • Його очі дуже чутливі до сонячного світла.

Галерея Редагувати

Шепіт смерті
Шепіт смерті 1
Шепіт смерті 2
Шепіт смерті 3
Шепіт смерті 4
Шепіт смерті 5
Шепіт смерті 6