FANDOM

Тайфумеранг - (англ. Typhoomerang) - вид драконів, який з'являється в першому сезоні серіалу. Дракони цього виду відносяться до класу Кочегари. Єдиний Тайфумеранг, якого вдалося приручити - Світоч .

Тайфумеранг заст.

Зовнiшнiй вигляд Редагувати

Розміри маленького дракончика ледь перевищують розміри Жахливогоого Жаху, але дорослий дракон значно більше. Дорослі особини одним своїм виглядом лякають тварин і вікінгів. На його спині можуть поміститися Пристеголов, Нічна Фурія і кілька людей. У Тайфумеранга лише дві лапи. При ходьбі спирається на крила.

Статура Редагувати

Великі крила дозволяють Тайфумерангам літати на великих швидкостях. Із-за особливостей будови тіла, Тайфумеранг здатний летіти по спіралі, заганяючи жертву своїм полум'ям в пастку. Чимось схожий на Древоруба.

Атака Редагувати

Атакує з повітря, дихаючи вогнем навколо жертви, поступово зменшуючи діаметр спіралі. Якщо вас наздогнав Тайфумеранг, ваші шанси незначні.

Особливостi Редагувати

Тайфумеранги дуже цінують сім'ю, тому можуть знищити все, що розлучає мати з дитинчам. Вони не проявляють агресії, якщо ситі або, якщо їм не нашкодили, володіють аналітичним розумом і навряд чи полізуть в сутичку, в якій не зможуть перемогти.

Тайфумеранги - це одні з драконів, які їдять вугрів:коли у них закінчуються постріли, вони "заряджаються" вуграми. При поїданні вугрів у них не проявляється Угриная Чума , як у інших видів драконів.

Цікаво те, що ці дракони чудово літають, але з якоїсь причини часто пересуваються пішки.

Мають гострі, як леза бритви кігті.

У молодому віці у Тайфумеранга "звірячий" апетит. Він здатний з'їсти бочку риби в лічені секунди.

Галерея Редагувати

Тайфумеранг
Тайфумеранг 1
Тайфумеранг 2
Тайфумеранг 4
Тайфумеранг 5
Тайфумеранг6