FANDOM

Скрілл
SKRILL9

Інформація про Дракона:

Тип Дракона: Скрілл
Середовище Проживання: Невідомо

Слабкості: Не має перенаправляти блискавку у воді,блакитний олеандр,гіпноз Лефіафана,драконячий корінь.

Приручений: Ні
Рівень Небезпеки: Вкрай висока

Особливості Дракона:

Колір: Чорно - фіолетовий
Особливості: може довго знаходитися в кризі, має можливість випускати електрику всім тілом
Розмір: Середній
Довжина: 7 метрів,Вага-208кг

Статистика Дракона

Класс Дракона: Разючі

Тип полум`я: Електричний заряд

Спеціальні здібності: Постріл блискавкою
Атака: 14
Швидкість : 11/19
Броня: 10
Вогнева міць: 12
Ліміт пострілів: 4( відновлює заряди з хмар)
Яд: нема
Сила щелепи: 5
  1. Маскування: 18

Поява:

Перша поява: Як приборкати дракона( згадка)
Остання поява: Види на Скрилла: частина 2

Скрілл (англ. Skrill) — невловимий дракон з класу Разючі. Один із представник цього виду був похований в льодах живцем. Вперше з'являється в короткометражці Книга Драконів. Окрему увагу було приділено Скріллу в двох епізодах Дракони: Захисники Олуха(11-12 серія). Скрілл так і не був приручений ким-небудь..

ОписРедагувати

Це неймовірне істота має великі крила, на яких розташовуються два гострих кігтя. Дракон має незвичайний розум, дуже скритний. Швидкість дорівнює швидкості Нічний Фурії. Тіло Кривета вкрите гострими шипами. Завдяки їм цей дракон досить добре відчуває себе в небі. Голова Кривета - це щось середнє між головою Громобоя і Злобного Змійовика. У польоті вона нагадує Нічну Фурію, тільки замість передніх лап у нього крила. На землі пересувається як Жахливе Чудовисько, спираючись на крила. Коли Скрілл ловить блискавку, здається, що він обворачивает себе крилами і пірнає.

ЗдібностіРедагувати

При полюванні, Кривет електризує себе. Цей дракон стріляє зарядом пересланої блискавки. Дуже розумний, інтелект зіставимо з інтелектом Нічний Фурії. Також, за допомогою блискавок, він здатний досягти вкрай швидкої швидкості. З цього всього випливає, що помітити Кривета можна тільки під час грози, якщо, звичайно, не знайдете його замороженим в льодах.

Кривет має здатність жити в льодах замороженим протягом багатьох десятиліть,(З-за того що здатний зберігати тепло в своєму тілі) що йому самому не дуже подобається .

Драокни: Захисники ТупуРедагувати

Скрілл з'являється в 10 і 11 епізодах ("Види на Скрилла: частина I,II). У першому епізоді Скрилла знаходять замороженими в айсберг, яку незабаром привозять на Туп і в кінці кінців підривають Забіяка, Задирака і Сморкала, випускаючи дракона на волю. В кінці збитого Скрилла підбирає Елвін. У другому епізоді дракон в полоні у Елвіна на острові Вигнанців. Бажаючи дракона, Дагур укладає угоду з Елвіном, але Дагур не стримує обіцянку і Елвін мало не вмирає. У фіналі Скрилла знову заморожують.

ПояваРедагувати

  • Як приборкати дракона( згадка )
  • Види на Скрилла частина 1
  • Види на Скрилла частина 2
  • В короткометражці Книга Драконів

Факти Редагувати

  • Скрилл є символом племені Берсерків і зображений на їхньому гербі.
  • На повній швидкості Скрилл є рівним з Нічною Лютюю.
  • Улюблена їжа Скрилла - вівці. Також харчується вуграми.
  • Завдяки внутрішній температурі тіла Скрілл може прожити в льодах багато років
  • Скрилл - холоднокровний і жорстокий дракон. Він може отримати багато шкоди в бою, а потім завдати ворогові шкоди з ще більшою потужністю.
  • Скрілл заряджає свою силу витягаючи блискавки з хмар.
  • Як і Нічна Лють він дуже розумний.

Dragons: Rise of Berk Редагувати

У Dragons: Rise of Berk представлений як рідкісний дракон. Час пошуку - 24 години, яйце фіолетове, оточене блискавками.Варто дракон в грі 1200 рун. А яйце Скрілл Дагура синього кольору, з блискавками. Сам Скрілл Дагура синій з дерев'яним нашийником на шиї. Вартість 12.00.

Галерея Редагувати

586px-Skrill
111657866 large 9
Dragons skrill gallery 01
Dragons skrill gallery 02
Dragons skrill gallery 04
IMG 5714
K5JaSyIiVGw
Skrill gallery 03