FANDOM

Скорожалы (англ. Speedstingers - Швидкісне жало) дракони, живуть зграями, кожній з яких править Ватажок.

Зовнішній вигляд Редагувати

Хоча Скорожалы - дракони, але більше вони нагадують динозавра. У них витягнута морда, короткі передні лапи, на яких всього за два пальці. Також у них довгі задні лапи на кожній з яких по три пальці. У результаті еволюції у скорожалов на пальцях з'явилися перетинки і вони отримали здатність бігати по воді. Тіло в них синьо-зеленого кольору. У них є великий гребінь такого ж кольору що починається на голові і закінчується на довгій шиї. На спині теж є гребінці, але вже трохи менше. Такі ж маленький гребінці є на задніх лапах. У Скорожалов світло-зелені живіт, нижня щелепа і передня частина шиї. Якщо дракон стоїть прямо, то у нього добре видно горб на спині. Але найнебезпечніше у дракона - його хвіст. На кінці довгого хвоста є отруйна червоне жало. Очі розташовані не так, як у багатьох драконів. Вони розташовані практично на кінці морди. У Скорожалов гострі зуби, зуби на нижній щелепі, як і у багатьох драконів, довгі. Коли пащу закрита, зуби на нижній щелепі трохи визирають з неї, але передні нижні зуби найдовші і вони сильно стирчать з пащі.

Ватажок Скорожалів Редагувати

Ватажок виглядає також, як і інші дракони в зграї. Але різниця все ж є. Всі гребені, у нього червоні, а не синьо-зелені. Все його тіло "прикрашають" червоні смуги. Ймовірно, червоний колір позначає небезпеку і повагу.

Факти Редагувати

  • Про Острів Скорожалов майже нічого не відомо.
  • З-за неправильного перекладу на російську мову в мультфільмі їх називають "Хвостоколами".
  • У мультфільмі всього одна серія про цих драконів. Вони напали на Йолоп і паралізували майже все село. Вони потрапили на Йолоп з-за холодів, мороз був настільки сильним, що океан замерз і вийшов міст з Острова Скорожалов на Йолоп. Налякані непроханими гостями жителі села втекли на озеро, де колись подружилися Иккинг і Беззубик.
  • Це одні з найдивовижніших драконів, так як вони не видихають ні вогонь, ні окріп, ні блискавки. У Скорожалов полум'я взагалі відсутня. Але у них є зброя куди небезпечніше: отруйне жало на кінці хвоста, як у скорпіона. Якщо Скорожал вжалить кого-небудь, то той, кого він вжалить, тут же застигне на місці. На щастя, тимчасовий параліч.
  • Якщо підліток Скорожала вжалив людини, параліч теж буде тимчасовий, але його отрута паралізує людину не повністю, а частково. І паралізована стає тільки та частина тіла куди вжалив Скорожал.
  • Иккингу вдалося приручити одного з Скорожалов, коли той наклав шину на лапу підлітка Скорожала.
  • Є перетинки на задніх лапах, між пальцями дозволяють пересуватися по воді

Галерея Редагувати