FANDOM

Піщаний примара (англ. sand wraith) - дракон, який вперше з'являвся в грі "Dragons: Rise of Berk", а після в грі "School of dragons". Можливо, з'явиться в 3 сезоні серіалу. Полягає в класі водних. Одне з місць проживання - Пляж Обгорілого Пальця.

Зовнішній вигляд Редагувати

Піщаний привид невеликих розмірів. Від жовтого до коричневого кольору . У нього досить великі крила і чутлива шкіра, завдяки якій він відчуває, що хтось проходить повз його засідки. Дуже схожий на нічну фурію. Його морда , можна сказати точна копія нічний фурії.

Інформація про дракона Редагувати

Піщаний привид мешкає на березі моря. Він чудово маскується в піску. Його спосіб полювання - атака з нізвідки ґрунтується на тому, що він заривається в пісок.

Яйце і новонароджений дракон Редагувати

Яйце піщаного примари як би "покрито піском". Воно повністю сірого кольору. У малюка піщаного примари дуже недорозвинена голова, і з-за цього він тримає її в одному напрямку. Також у дитинчат відрізняються "закрилки" на хвості.

У грі "Dragons: Rise of Berk" Редагувати

У грі дракон з'явився після оновлення 1 серпня. Час пошуку складає 1 день (24 години). Варто дракон в грі 1,700 рун. Відкриється на 46 рівні В грі присутній і опис дракона "Спеціаліст засідок, оскільки він заривається в пісок. Це хороший спосіб здивувати свою здобич... і уникнути сонячних опіків!"

Галерея Редагувати