FANDOM

Острів Драконів (англ. Dragon Island) представляє з себе острів вулканічного походження з гігантським древнім вулканом в центрі. На острові є невеликий ліс. Знаходиться на заході від острова Туп.

Рельєф острова не відрізняється особливою різноманітністю: скелі і яри, вкриті мізерної рослинністю. Відмінна риса - мережа вулканічних печер, що утворилися разом з островом багато років назад. Після битви з Червоної Смертю вулкан був частково зруйнований, а рельєф сильно змінився.

Тільки дракон може знайти цей острів. Під час війни з драконами загинуло чимало кораблів, разом з людьми, намагаючись відшукати його. Узбережжя покрито вулканічними каменями. У водному просторі навколо острова знаходиться безліч скель: дрібних і великих, що зберігають на собі останки загиблих кораблів вікінгів.

Клімат Редагувати

Клімат зовні вулкана досить вологий, через що навколо острова утворюється густий туман.

Населення Редагувати

Коли Крик Смерті знищив ряд островів Архіпелагу, все дракони з цих островів переселилися на острів, тим самим значно збільшивши його населення.

Мешканці Редагувати

Червона Смерть - царювала на острові до вторгнення вікінгів. Контролювала інших драконів.

Громмелі

Прістеголови

Жахливі чудовиська

Моторошні остраху

Громобої

Змійовики

Нічна фурія - Беззубик жив на Острові Драконів, але його приручив Іккінг, в наслідок цього Беззубик оселився на Туп.