FANDOM

Древоруб (англ. Timberjack) - дракон з великими і гострими як леза крилами з класу Когтевиків. У грі "School of Dragons" Древоруба не можна ні купити, ні отримати, якщо придбати Членство. Єдиний спосіб отримання цього дракона - використання чітів.

Опис Редагувати

Дракон з величезними крилами. Саме вони служать йому як для захисту, так і зброєю. Крила цих гігантських драконів гострі, як бритви і зрізають вікові дерева. Особливість Древоруба, що не має аналогів, - це повна відсутність ніг. Спирається на хвіст і крила. Його було б практично нереально приручити якби драконьи наїзники не здогадалися, що з такими величезними крилами йому навіть спину не почухати. Якщо ви почешете у цього дракона там, де знаходиться свербіж, він ваш друг на століття. Як домашні тварини, Древоруби дуже гарні: вони літають краще багатьох драконів і гарні в бою . Їх легше приручати, т. к. дракони люблять, коли їм чешуть холку. Але як вороги - вони жахливі і дуже небезпечні. Здатні розоряти села, вбивати, рубати будинки... На Олуху не водяться..

Представник Древорубів з'являвся в трейлері "Як приручити дракона 2".

Зовнішність Редагувати

Древоруб - страшный зверь. Он обладает коричневой мастью, длинной и тонкой мордой, не менее длинной шеей и малым змеиным туловищем. Имея огромные крылья по отношению к телу, Древоруб первоклассно летает. На концах крыльев есть роговые острые выросты, позволяющие ему пользоваться крылышками, как кошка когтями. Отсутствуют конечности (разумеется, кроме крыльев).

Відомі представники Редагувати

Огневод - самка древоруба, а також єдиний відомий приручений представник виду, яка вперше з'явилася в грі Dragons: Rise of Berk, можливо, в майбутньому з'явиться у фільмі або серіалі.

Галерея Редагувати