FANDOM

"Одна струмінь окропу, і вам кінець!"

— Плювака Ригучий

Кип'ятильник (англ. Scauldron) — дракон з класу Водні, який живе під водою. Надзвичайно хороший

T 5jM UU4QM

плавець.

Замість того, щоб дихати вогнем, Кип'ятильник ошпаривает свою жертву окропом. Він засмоктує воду і кип'ятить її в своєму жаркому, як котельня, шлунку. Одне попадання окропом може без проблем обшпарити цілу юрбу ворогів. Він, як і більшість драконів, у Книзі Драконів класифікується як "Особливо небезпечний, вбити на місці." Кип'ятильник досить повільний на суші, а у воді швидше жодного корабля.

Якщо ви хочете приручити Кип'ятильника, найкращий спосіб — це облитися водою. Кип'ятильник — сентиментальний дракон, і любить все, що пов'язано з водою. А також він любить все, що нагадує про дім.

Відомий представник — Дракоша.

Зовнішній вигляд Редагувати

Кип'ятильник — дракон гігантського розміру, майже такий же як і у Синіх китів. Це величезна морська ящірка, яка ходить на чотирьох коротких і потужних ногах. Животи у Кип'ятильників дуже великого розміру, щоб можна було нагріти воду. Великий хвіст, як у риби допомагає йому добре плавати у воді. Підборіддя у цього дракона як у морської птиці — Пелікана, і служить для цих же цілей. Тільки ще він використовує його для того, що б набирати воду. Якщо ви бачите, що його рот дуже великий — це ознака того, що він збирається атакувати. Очі у Кип'ятильника розташовані попереду його особи, між якими випирає невеликий ріг. Гострі, як кілочки зуби ідеально підходять для лову риби, також можуть випускати отрута фіолетового кольору. Біля його рота знаходяться дві пари вусів. Кип'ятильники дуже чувсвительны, і без води змінюють колір на сірий.

Z3FHCfIw-54

Яд Редагувати

У книзі драконів сказано, що кип'ятильник не має отрути. Але, як запевняє Плевака — там помилка: "У цього дракона немає ні краплі страху, ні краплі совісті, а що у нього в надлишку — так це отрута!". Иккинг говорив про його отрута: "Він вкусить — і через добу смерть". Отрута кип'ятильника служить антидотом від впливу блакитного олеандра. Але: не кожен кип'ятильник має отруту, а лише ті, які з'їли блакитний олеандр.

В франшизі Редагувати

В Книзі Драконів Редагувати

Кип'ятильник з'являється в цьому короткометражному мультфільмі. Він класифікується з класу Водних, будучи на гербі цього класу. Борк ловить рибу, як раптом на його човен нападають два Кип'ятильника топлять його судно. Пізніше Борк замальовує Кип'ятильника в своєму журналі, який пізніше стане Книгою Драконів.

Як приборкати дракона Редагувати

Також Кип'ятильник з'являється в першому фільмі. Вперше, коли Рыбьеног згадує його в розмові з групою. Пізніше, коли Иккинг читає Книги Драконів.

NefkhG-xzJI

Поява Редагувати

  • Як приборкати Дракона (Згадка)
  • Книга Драконів (Згадка)
  • Драконяча квітка
  • Ми одна сім'я. Частина друга
  • Свободу Дракоші
    Scauldron gallery 3

Галерея Редагувати

DtlSVOFfql4