FANDOM

"Величезний, білий, з широкими крилами і червоними очима, що дивляться прямо тобі в душу!" "

Рыбьеног

Крик Смерті (англ. Screaming Death) - дракон з класу Камнеїдів, підвид Шепоту Смерті. Вперше з'явився в четвертому епізоді Дракони: Захисники Олуха. Крик Смерті раніше не був записаний до Книги Драконів, але Борк не багато знав про нього. Дракон вилуплюється з яйця раз в сто років.

Швидше за все, Крик Смерті еволюціонував від Шепоту Смерті, а, можливо, і навпаки. Між ними багато істотних відмінностей, у тому числі: колір, розмір і здібності.

Крик смерті заст.

ОписРедагувати

Як і Шепіт Смерті, Крик Смерті копає тунелі під землею, хоча тунелі виходять набагато більше. Дракон може вистрілювати шипами з свого тіла. Вогонь Крику Смерті утворений вибуховими вогняними кулями, чимось схожими на залпи Нічний Фурії.

Крик Смерті - один з найбільших драконів з класу Камнеедов, записаних в Книзі Драконів. На відміну від Шепоту Смерті, Крик Смерті не боїться світла, а навпаки - летить на нього. Правда, в процесі дорослішання його тяга до сонячного світла слабшає. Тунелі Крику Смерті не рідко виходять такого розміру, що здатні зруйнувати цілі острови. В одній з атак цей дракон по шляху до Олуху з легкістю знищив низку острів. Крику Смерті необхідно менше часу, щоб стати дорослою особиною, ніж Шепоту Смерті.

Крик Смерті має незвичайний рев, з допомогою якого він нерідко дезорієнтує інших драконів.

У серіалі, Иккингом, згадувалося, що Крик смерті народжується приблизно раз в 100 років.

Зовнішній виглядРедагувати

Крик Смерті, на відміну від Шепоту Смерті, має біле забарвлення. Можливо, Крик Смерті - альбінос - т. к. має повністю білий окрас і червоні очі. Тому можна сказати,що у нього не дуже хороша маскування. За розмірами він у кілька разів більше Шепоту Смерті, що дозволяє їй домінувати. У роті в нього є три ряди гострих зубів, розташованих інакше, ніж у Шепоту Смерті. Незважаючи на його великий розмір, він має відносно маленькі крила. При польоті активно користується своїм хвостом. Також голова непропорційна велика.

Здібності та зброяРедагувати

Як вже згадувалося, Крик Смерті набагато більше і потужніше Шепоту Смерті.

СилаРедагувати

Крик Смерті з легкістю може знести зустрічні скелі нерідко більшого за розміром, ніж він сам. Також силу збільшує його розмір.

ШвидкістьРедагувати

Досить швидкий дракон, з легкістю може наздогнати Громмеля. Однак дуже повільний на повороті.

Витривалість Редагувати

Завдяки його розміру може з легкістю витримати атаки відразу декількох драконів.

ІнтелектРедагувати

Досить розумний дракон, може запам'ятовувати особливості ворога.

ЗброяРедагувати

Гострі зуби, вибухають заряди, выстреливаемые на подобі кулемета, шипи і досить потужний хвіст. При стрільбі вогонь (щось на зразок дульного полум'я) виходить із задньої частини голови. Звук під час вогненної атаки схожий на постріл нашого реального вогнепальної зброї.

ЛідерствоРедагувати

Крик Смерті може домінувати і керувати Пошепки Смерті.

КрикРедагувати

Ця особлива здатність, якої часто користується Крик Смерті, дезорієнтує інших драконів. Також за допомогою неї він може закликати Шепоту Смерті.

ГалереяРедагувати

J-4cOgMJOYA
Image
Крик смерті 2
Крик смерті
Крик смерті 3
Крик смерті 4
Крик смерті 5