FANDOM

Криволап (англ. Hobblegrunt) - дракон котрий вперше з'явився в Як приборкати дракона 2, а також у грі Dragons: Rise of Berk і School of Dragons. Входить до класу кочегарів. Одне з місць проживання - Skullien isle.

Криволап. заст.

Зовнішній вигляд Редагувати

Криволап має один ріг і жовтий комір. Також озброєний пазурястими крилами, та великими ногами як у Смертельного Вертя. У нього довга шия і хвіст. В Криволапа немає певного кольору, але замість цього він міняє свій колір в залежності від свого настрою: він стає жовтим коли радіє, червоним коли злиться і фіолетовим коли чимось цікавиться.

Інформація про дракона Редагувати

Тип полум'я - етан. Використовуючи великий комір на голові, Крволап здатний відчути його оточення.

Яйце і новонароджений дракон Редагувати

Яйце Криволапа жовто-зелене, на ньому вилазять невеликі виступи у вигляді листків. Новонароджений дракон сильно нічим не відрізняється від дорослої особини: лише розміром.

У грі Dragons: Rise of Berk Редагувати

У грі Криволап з'явився після оновлення 1 серпня. Час пошуку становить 1 годину. Коштує 300 рун. В грі присутній опис дракона: "Більш чутливий, ніж більшість представників класу Кочегарів, він міняє колір в залежності від його настрою: жовтий означає радість, фіолетовий - цікавість, ну а червоний... БІЖИ!!!!!!!"

Цікаві факти Редагувати

  • Навіть сліпий Криволап здатний орієнтуватись підчас руху, через можливість відчувати своє оточення.

Галерея Редагувати

Криволап
Криволап
Криволап 2
Криволап 3
Криволап 4
Криволап 5
Криволап 6
Криволап заст.