FANDOM

Острокоготь (англ. Scuttleclaw) — дракон, який вперше з'являвся в Як приручити Дракона 2, а також в іграх Dragons: Rise of Berk і School of dragons. Полягає в класі Когтевиков. Одне з місць проживання — Drenchwood Forest.

Зовнішній вигляд Редагувати

Острокоготь середнього розміру. Невідомо, як вони виглядають дорослими, оскільки відомий тільки вид дітей. Можливо повністю дорослі представники досягають величезних розмірів. Їх шкіра може мати безліч красивих квітів. Також його зовнішність схожа на суміш Злісного змійовика і престиголова.

Інформація про дракона Редагувати

Діти Острокогтя дуже непосидючі, і з-за цього вони мають унікальну здатність — Баламут не може контролювати їхній розум. Тому вони можуть бути спрямовані знаряддям проти нього.

Яйце і новонароджений дракон Редагувати

Яйце Острокогтя може бути різних кольорів (в залежності від кольору самого дракона). Новонародженого дракон більш енергійний, ніж доросла особина.

У грі Dragons: Rise of Berk Редагувати

У грі дракон з'явився після оновлення 1 серпня. Час пошуку складає 20 годин. Варто дракон в грі 950 рун. У грі присутня і опис дракона: "Гіперактивний дракон з класу Когтевиков. Його надзвичайно важко контролювати, і дуже складно зробити так, щоб він звернув увагу на що-то!"

Цікаві факти Редагувати

  • Доросла особина більш спокійна, ніж дитинча.

Галерея Редагувати