FANDOM

Вострозуб (англ. Snafflefang) - дракон, який вперше з'являвся в ККД 2, а також в грі Dragons: Rise of Berk і School of dragons. Полягає в класі Камнеедов. Одне з місць проживання - Великий Західний Океан.

Гострозуб заст.

Зовнішній вигляд Редагувати

У Вострозуб плямисте забарвлення. У дракона велике кругле тіло і голова. Передні кінцівки Вострозуба невеликі, по землі пересувається на задніх (можливо, дракон опускається на всі чотири лапи коли стоїть на місці). Вострозуб має велику шипастую булаву на хвості, яка може виручити його в небезпечній ситуації. Має шипи вздовж спини і рогу на голові.

Інформація про дракона Редагувати

Цей дракон більш енергійний, ніж інші представники класу Камнеедов. Вострозуб має дуже гострі зуби, які допомагають йому розжовувати їжу. Раціон їх харчування не дуже різноманітний. Цей дракон також дуже сильний.

Яйце і новонароджений дракон Редагувати

Гострозуб яйце

Яйце Вострозуба схоже на хвіст самого дракона - теж з шипами. Може бути забарвлене в різні кольори (в залежності від кольору самого дракона). Новонародженого дракон пересувається насилу із-за свого великого хвоста.

У грі Dragons: Rise of Berk Редагувати

У грі дракон з'явився після оновлення 1 серпня. Час пошуку складає 1 годину 30 хвилин. Варто дракон в грі 430 рун. У грі присутня і опис дракона: "Активний і вибагливий (для класу Камнеедов), він має слабкість до його улюбленої закуски: жеодам. На жаль, це робить її легкою мішенню для мисливців."

Цікаві факти Редагувати

  • Вострозуб має округлу форму тіла як у Дождереза або Кип'ятильника.
  • У Валки є Вострозуб без ноги, який потрапив в одну з пасток Драго (капкан).
  • Він близький родич громмеля і лаворига .

Галерея Редагувати

Гострозуб
Гострозуб 1
Гострозуб 2
Гострозуб 3
Гострозуб 4
Гострозуб 5
Гострозуб 6