FANDOM

Вогнеїд (англ. Fireworm) - як тарган у світі драконів, якщо б, звичайно, таргани були гарячими як сонце.

Вогнеїд 2 заст.

Також, вони не дуже відрізняються від бджіл, так як вони теж будують вулик, створюють своєрідний мед, який зберігається в сотах, і підкоряються власній королеві.

Поведiнка Редагувати

зазвичай мешкають у великих групах. Це робить їх дуже небезпечними драконами. Також вони трохи агресивні, якщо їх розлютити, та іноді не відчіпляються від потенційних ворогів. Зазвичай, Огнееды будують свої гнізда в печерах. Королева огнеедов захищає свої стільники і буде атакувати кожного, хто наблизиться або забере їх. Незважаючи на їх агресивність, вони знають, коли інші дракони з класу Кочегарів втрачають своє полум'я, і можуть, за допомогою свого отрути, допомогти їм.

Зовнiшнiй вигляд Редагувати

Зовнішній вигляд звичайних Вогнеїдов відрізняється від зовнішнього вигляду їх королеви.

Вогнеїди-працівники Звичайні Вогнеїди майже в кілька разів менше Моторошного Жаху. Вони без проблем помістяться в руці у будь вікінга. У них темно-сірі смуги по всій довжині їх тіла. Смуги стають яскраво-червоним, коли Вогнеїди спалахують. Також їх шкіра покрита оранжево-коричневими лусочками. Вісім пар лап, як у каракатиці, знаходяться в нижній частині тіла. Завдяки цьому вони дуже швидко пересуваються, в тому числі і по стінах. Вогнеїди нагадують ящірок, за винятком займання, коли їх тіла світяться яскраво-біло-жовтим кольором.

Королева Вогнеїдiв

Королева Вогнеїдiв дуже схожа на своїх середніх родичів, але має кілька суттєвих відмінностей. Наприклад, якщо звичайна особина може поміститися в долоні, Королева ж за розміром трохи більше Жахливого Чудовиська. Також, на її голові розташовані кілька відростків, які нагадують корону. Королева була помічена тільки на острові Огневичков, тому її первісний колір (до займання) невідомий.

Здiбностi Редагувати

Вогнеїди здатні розжарити своє тіло. Ця здатність служить їм для захисту, можливо, і для атаки. При нагріванні вони виробляють величезну кількість світла і, як наслідок, енергії. І чим ближче кожна особина один до одного, тим яскравіше вони світяться.

Королева Вогнеїдiв має дуже неслухняний вогонь, який вивергається невеликими феєрверками. Також вона може відновити внутрішнє полум'я будь-якого дракона (з класу кочегарів). Огневички виробляють гель, дуже схожий на мед, який вони зберігають у стільниках. Можливо, саме він і дає їм їх полум'я.

Галерея Редагувати

Вогнеїд
Вогнеїд 1
Вогнеїд 3
Вогнеїд 4
Вогнеїд 5
Вогнеїд 6