FANDOM

Скачанные файлы-0

Валка (англ. Valka) - це персонаж, який з'являється в мультфільмі Як приручити дракона 2. Пізніше з'ясувалося, що вона мати Іккінга і дружина Стоїка. Також є одним з головних позитивних героїв другого фільму.

До першого фільму Редагувати

У перебігу багатьох років Валка намагалася зупинити боротьбу жителів йолопи з драконами. Але у неї не виходило. Одного разу вночі за 15 років до подій першого фільму, під час нальоту драконів на Туп шторморіз увірвався до неї в будинок. Валка кинулася захищати свого сина, і була навіть готова вбити дракона, всупереч своїм переконанням. Але вона побачила, що дракон грав з Іккінга і не хотів його вбивати. Потім дракон підійшов у Валку і між ними встановилася зв'язок. Потім вбіг Стоїк і кинув свою сокиру між ними, думаючи що дракон погрожував його сім'ї. Дракон, думаючи, що Валка в небезпеці, схопив її і полетів геть.

Вона була доставлена ​​в Крижану печеру, яка є домом для безлічі драконів під захистом величезного білого дракона відомого як Баламут. Валка вирішила залишитися з драконами, думаючи, що її родині буде краще без неї. Незабаром вона почала рятувати драконів за допомогою штормореза, який її викрав. Вона назвала його Грозокрил.

Згадка в "Як приручити дракона" і серіалі Редагувати

3rsYIubPhOs

Валка не з'являлася в першому фільмі, але була згадана кілька разів. Також вона згадувалася в серіалі.

Стоїк подарілм Іккінга шолом виготовлений з половинки її нагрудника. Шолом Стоїка зроблений з іншої половини, щоб ніколи її не забувати.

У «Дарі нічний фурії» Іккінга втрачає цей шолом, і Беззубик пропадає майже на 4 дня поки шукає його. Поки він був відсутній Стоїк спробував заспокоїти Іккінга, кажучи, що він знає, що таке втратити, того кого любиш. Очевидно, мається на увазі Валка.

Також в одному з епізодів серіалу, Іккінга знаходить іграшку-дракона, зшиту його матір'ю щоб він не боявся драконів, і з тих пір ця іграшка дуже багато значить для нього

==
Як приручити дракона 2 == Проходить 20 років після викрадення Валки, вона і Грозокрил зустрічають вершника на Нічний фурії. За допомогою інших драконів Валка приводить його в Крижану печеру. Вона була дуже зацікавлена ​​тим, як хлопчик заспокоїв драконів. Один з її драконів пізніше приніс Нічну фурію в печеру, і вона була вражена тим, як вершник і дракон близькі. Потім вона особливими рухами ввела Фурію в транс. Коли Валка підійшла ближче до вершника, вона побачила невеликий шрам на підборідді і зрозуміла що це її син - Іккінга.

Зовнішній вигляд Редагувати

Valka and hiccup by bewilderbeast1-d7h2x5k

У Валки темно-руде волосся, світлі зелено-блакитні очі і блідо-оливкова шкіра. На відміну від більшості жінок-віккінгов, вона має струнку фігуру. Її волосся заплетене в три коси.

Вона носить туніку кольору охри, червоний пояс і темно-коричневі штани. На туніку одягнений хутряний комір і шкіряні наплічники. На руках пов'язки, а на ногах одягнені великі черевики з шипами.

Костюм для польотів має шкіряну броню і великі пов'язки з шипами на руках. Вона носить червоний розірваний плащ і смужки тканини навколо талії. Також одягнений шолом з рогами, щоб приховати свою особистість. Весь костюм порита блакитний і червоною фарбою.

Images-2

Особистість Редагувати

Валку легше спілкуватися з драконами, ніж з людьми. За двадцять років ізоляції вона навчилася спілкуватися з ними невербальним способом, і сама стала як дракон. Валка сильна і безкомпромісна, але все ще є люблячою дружиною і матір'ю. Також вона знаходиться в дуже добрих стосунках з баламутів.

Іккінга про Валку: "Якщо по-чесному, то у мене в голові не вкладається. Адже не кожен день дізнаєшся, що твоя мама, це якась дика, фанатична, непримиренна драконяча королева"

Відношення Редагувати

Іккінг Редагувати

Валка дуже піклуватися про свого сина, і незважаючи на недовіру до людей, показує йому, все чому навчилася сама. Також вона показує йому Крижану печеру. Валка зачарована льотним костюмом Іккінга. Коли Іккінга і Беззубик замуровує в льоду Екс-Ватажок, Валка була "вбита" горем.

Uz-FydEVFxc

Стоїк Обширний Редагувати

Після викрадення Валки, Стоїк сильно горював. Коли вони були поєднані, Валка очікувала, що Стоїк буде злитися на неї, але замість цього він неймовірно щасливий і майже плаче через те, що знайшов її. Також у них є своя власна пісня і танець. Після возз'єднання Валка погоджується повернутися на Телепень. Коли Стоїк гине, рятуючи Іккінга, її серце розбивається від горя.

EyZcYTTcULI

Грозокрил Редагувати

За 20 років між валками і Грозокрилом встановилася дуже сильний зв'язок, їй навіть не потрібно говорити, щоб командувати ним у польоті. Грозокрил був тим самим драконом, який викрав валків. Вона навіть мала намір убити його, коли думала, що він загрожує її синові, але побачивши, що дракон не бажає зла Іккінга, вона не змогла цього зробити. також як потім Іккінга не зміг вбити Беззубіка. Коли Стоїк метнув сокиру, Грозокрил подумав, що він загрожує Валку і тому викрав її. Пізніше Валка пояснює Іккінга, що Грозокрил не хотів заподіяти їй шкоду, він просто думав, що вона була в небезпеці.

YN8IZqzd6Gw

Беззубик Редагувати

Беззубик спочатку дуже насторожено поставився до загадкового наїзникові, але пізніше через досвіду Валки, вони стають хорошими друзями. Валка допомагає Беззубик, відкривши приховані пластинки на хребті. Навіть після того як Беззубик вбиває Стоїка, вона не сердиться на нього, оскільки знає, що він був під контролем Екс-Вожака.

Баламут Редагувати

За довгі роки перебування в Крижаний печері Валка дуже зближується з баламутів. Вона поважає цього чудового дракона. Коли Баламут був убитий злим Ватажком, Валка дуже сильно засмутилася.

1406895524 kak-priruchit-drakona-21

Драго Блудвіст Редагувати

Валка до глибини душі ненавидить Драго. Вона зневажає його за всі жахливі речі, що він зробив. Дивно, але в поєдинку Валка змогла дати гідну відсіч Драго. Як і Стоїк, вона вважає, що змінити Драго неможливо.